środa, 17 sierpnia 2011

Zmierzch

Tytuł: Zmierzch
Autor: Stephenie Meyer
Ilość stron : 416
Wyd: Dolnośląskie 
 Czas czytania : 2 dni
Isabella Swan,przeprowadza się do ponurego miasteczka w deszczowym stanie Waszyngton i poznaje tajemniczego,przystojnego Edwarda Cullena, należącego do jednej z najbogatszych rodzin w miasteczku. Chłopak ma nadludzkie zdolności:nie można mu się oprzeć, i nie można go rozgryźć.Dziewczyna usiłuje poznać jego mroczne sekrety, nie zdaje sobie jednak sprawy, że naraża tym siebie i swoich najbliższych na niebezpieczeństwo. Okazuje się bowiem, że zakochała się w wampirze...


Zmierzch. Czy jest ktoś  kto o nim nie słyszał ?  Ta książka a właściwie dopiero jej adaptacja zaczęła słynną 'wampiromanię' Wampiry - nadludzkie stworzenia, przecież każdego to fascynuje. Zabrałam się za tą książkę dosyć późno w końcu już nawet 4 część doczekała się adaptacji a właściwie jeszcze chyba nie. O książce i tak słyszałam. Wiedziałam o czym jest więc nie liczyłam na bestseller ale książka ta bestsellerem jest ! 


Wielu osobom przeszkadzała Bella, ja ją bardzo lubię. Każda postać jest tajemnicza. Niektórych to irytuje ja to ubóstwiam. Kocham ta książkę . Po Zmierzchu zaraz wzięłam się za drugą cześć < recenzja niedługo >. Nie rozumiem osób którym ta książka się nie podoba .  Dla niektórych nie musi być rewelacyjna , ale jak nie lubić zmierzchu? Książke tę właściwie się pochłania te 400 stron jest jakby 200. Bardzo dobrze i szybko się ją czyta.


Pewnie większość z was i tak ją już przeczytała, ale i tak ją polecam. Każdy kto kocha czytać książki powinien przeczytać przynajmniej jedną część tego cuda. I chociaż pomyślicie sobie że wystawiając wysokie wymagania pewnie się zawiedziecie to gwarantuje wam że nie! 


OCENA: 6/6 

13 komentarzy:

  1. Czytałam jeszcze zanim została przetłumaczona na polski, z tego co pamiętam całkiem przyjemnie spędziłam czas przy tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i całkiem miło wspominam. Nie było to może mistrzostwo świata, ale czuło się ten niezwykły klimat:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście czytałam i ja również miło wspominam tę książkę. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam i to nie raz. ;) Uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam... ok.. w kratkę, ale czytałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, jak wyszłam z kina tak zauroczona tą serią, że tego samego dnia, zamówiłam wszystkie 3 tomy przez internet.
    "Zmierzch" mi się podobał i bardzo mnie wciągnął, z pewnością jeszcze kiedyś do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałem... Naprawdę czytałem. Nienawidzę wypowiadac się na temat czegoś, nie mając o tym pojęcia.
    Przeczytałem i kijem bym nie trącił innych części. Dla mnie tragedia, ale ja się nie znam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam już jakiś czas temu i byłam równie zachwycona ;3
    Chyba do niej niedługo wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą serię i często do niej wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czytałam i byłam zachwycona całą sagą :)
    Ps pięknie tu u Ciebie :) będę zaglądać regularnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy kto zaczyna swoją przygodę z książkami powinien przeczytać serie Pani Meyer. Oczywiście czytałam:D
    Wpadnij do mnie;]
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że czytałam! Świetna książka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie zapowiadający się blog, dodałam do obserwowanych ;) Co do sagi "Zmierzch" to czytałam wszystkie części i były nawet OK.

    OdpowiedzUsuń